PREKIŲ PRISTATYMO INFORMACIJA

• Prekės pristatomos per 3 darbo dienas (I – V) po apmokėjimo patvirtinimo.
• Perkant prekių daugiau nei už 40 €– pristatymas NEMOKAMAS
• Pristatymo mokestis į savitarnos terminalą € 3
• Pristatymas per Kurjerį- € 6
• Kai Jūsų siunta bus pristatyta į paštomą apie tai Jums bus pranešta SMS žinute.

Jei užsakytų prekių Parduotuvės sandėlyje nebus, Parduotuvė susisieks su Klientu el.paštu arba telefonu ir pasiūlys kitokią viso ar dalies užsakymo įvykdymo datą. Tuo atveju, jei Kliento netenkina kita pristatymo data – Klientas turi teisę anuliuoti Užsakymą.
Jei Užsakymo įvykdymas neįmanomas dėl prekių trūkumo sandėlyje, o paslaugų teikėjui nepavyks susisiekti su klientu per 5 dienas – užsakymas anuliuojamas. Jei Klientas jau yra atsiskaitęs už Užsakymą, pinigai bus grąžinti į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo įskaityti į Paslaugų teikėjo sąskaitą. Apie Užsakymo atšaukimą klientas bus informuotas el.paštu arba telefonu.
Siuntimo į užsienį atveju siuntimo kaina ir pristatymo data derinami individualiai. Šiuo klausimu prašome susisiekti su mumis šiuo el. pašto adresu: info@ziuziu.lt

PREKIŲ GRĄŽINIMO INFORMACIJA

Gerbiamas kliente.

Gaila, kad turite priežastį grąžinti prekes. Prekės netiko? Jokių problemų!

Gavę prekes, jas galima grąžinti per 60 dienų. Jums nereikės jokių papildomų išlaidų.

Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

  • Prekės nebuvo naudojamos;
  • Prekės nebuvo sugadintos ar suteptos;
  • Nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės;
  • Grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikiusios savo prekinę išvaizdą.
  • Žaidimų baldus galima grąžinti tik tuo atveju, jei gaunama brokuota prekė.

Gavote brokuotą prekę? Praneškite apie ją el. paštu  info@ziuziu.lt.

SKUNDAI

Prekės sugadintos / pristatymo klaida

Ar pristatomų prekių tipas neatitinka jūsų užsakytų prekių ar yra sugadintas? Prašome tiesiogiai susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, kad būtų galima atitinkamai patikrinti procedūrą. info@ziuziu.lt.