DĖL VISŲ KLAUSIMŲ SUSISIEKITE MUMIS

    Įveskite šį kodą: captcha

    DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

    Ar reikia užsiregistruoti norint pateikti užsakymą?

    Ne, nebūtina turėti prisijungimo vardą ir slaptažodį.
    Pirkti galite be registracijos. Tačiau pasirinkę šią parinktį negalėsite patikrinti savo užsakymų istorijos. Užsisakydami vėliau turėsite dar kartą užpildyti pristatymo duomenis. Taip pat negalėsite pasinaudoti jokiomis nuolatiniams klientams taikomomis akcijomis.

    Ar galiu pakeisti arba papildyti adresą, kurį pateikiau registruodamasis?

    Savo adresą galite bet kada pakeisti. Jums tereikia prisijungti, kad galėtumėte redaguoti savo profilį ir atlikti atitinkamus pakeitimus.

    Kokiomis valandomis galiu susisiekti su Internetinės parduotuvės pagalbos linija?

    Darbuotojai dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 10:00 iki 19:00 val.

    Ką daryti, jei negavau pirkimo patvirtinimo el. laiško?

    Jei turite paskyrą – visa informacija apie užsakymą yra užsakymų istorijos skirtuke, tai pasiekiama prisijungus. Norėdami pateikti užsakymus be registracijos susisiekite su Internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo centru info@ziuziu.lt

    Kokie yra mokėjimo už įsigytas prekes būdai?

    Atsiskaityti už prekes internetu galima tik elektroniniu (bankiniu) pavedimu arba kortele.

    Ką turėčiau daryti, jei pasirinkau mokėjimą ir jo neapmokėjau?

    Spustelėkite informaciją, esančią užsakymo pateikimo patvirtinime. Jei nebus sumokėta, užsakymas bus automatiškai atšauktas.

    • +370 626 56754
    • info@ziuziu.lt
    • V. Borisevičiaus g. 46, Kaunas
    • Aurėja Žirgulienė
    • A/S: LT887300010170805093, ,Swedbank
    • Individualios veiklos pažymos nr.: 1121981